Med RaskRask kan du bestille en professionel behandler hjem i stuen. Herved sparer du ventetid, rejsetid og besvær!
Du kan booke en tid inden for få dage og nemt danne dig et overblik gennem vores kalender. Find den tid der passer dig, og bestil online ved at indtaste din adresse her.
Indtast din adresse i feltet på forsiden og tryk på Book. Derefter trykker du på vælg ved den ønskede service. Herefter kan du bladre i kalenderen og finde den tid, der passer dig bedst. Det er også muligt at se, om en specifik behandlers har tid, ved i stedet at trykke på behandlerens profil.
Dernæst indtaster du hvem du er, hvor du er, og hvad du skal have hjælp med, og du trykker så på til betaling.
Nu kan du læne dig tilbage og glæde dig til at få besøg af en dygtig behandler i hjemmets trygge rammer.
Vores koncept er udekørende, og din behandling foregår derfor derhjemme. Det kan både være indendørs og udendørs, og du kan altid aftale nærmere med din behandler. Skriv din adresse i boksen på denne side for at se, om vi dækker dit område.
Vi arbejder hele tiden på at få flere behandlere tilknyttet RaskRask. Du kan også altid kontakte vores kundeservice på info@raskrask.dk, hvis vi skal hjælpe dig med at finde en behandler.
Efter endt behandling sender vi dig en email med et link til Trustpilot, så du altid kan bedømme din oplevelse med RaskRask. Dette gør vi for at sikre det højeste niveau af behandlere, så du altid får en førsteklasses behandling.
Du kan læse andres anmeldelser af din behandler her på hjemmesiden.
Ja, vi hjælper gerne med at holde medarbejderne sunde, glade og produktive med massage.
Som medarbejder skal du blot bruge adressen på dit arbejde når du bestiller og have et lokale afsat til behandlingen. Hvis du er arbejdsgiver kan vi også lave en fleksibel løsning til din arbejdsplads. Du kan få en behandler på besøg efter behov og helt uden binding.
En arbejdsgiver kan få skattemæssigt fradrag for udgifter til sundhedsordninger for personalet. Medarbejderne skal i øvrigt ikke beskattes af sundhedsudgifter betalt af arbejdsgiveren.
Læs mere her, eller kontakt os på info@raskrask.dk, eller 93 88 00 63.
Det er op til hver enkelt behandler at bestemme prisen for din massage. Derfor kan prisen også variere, fx efter geografi, erfaring og uddannelse.
For at se priser i dit område, beder vi dig indtaste din adresse her.
Nej, transport er allerede inkluderet i prisen, ligesom alt andet.
Vores koncept er, at behandleren rejser hjem til dig, og derved sparer behovet for en dyr klinik. På denne måde kan du i stedet få velvære i hjemmet på dine vilkår.
Hvis du køber et klippekort til massage får du rabat på dit køb.
Prisen og rabatten varierer, da behandlerne selv sætter priserne. Du vil dog altid få minimum 12% rabat. Du kan se priser og købe klippekort eller forløbspakker ved at indtaste din adresse her.
Når du køber et klippekort til 5 klip får du i alt 12% rabat. Ved køb af 10 klip, eller flere, giver vi 16% rabat.
Klippekortet er udregnet som kreditter efter den behandler, du har valgt. Har du fx. købt 5 x 60 minutters massage med behandler Mie H er prisen på klippekortet udregnet specifikt til denne behandler. Det skyldes, at hver behandler sætter sine egne priser.
Eksempel: Behandler Mie H koster 498 kr. pr. 60 minutters massage. Ved 5 gange massage uden klippekort vil prisen derfor blive 2490 kr. Køber du i stedet et klippekort til 5 x 60 minutter med Mie H, bliver din pris i stedet 2191 kr, da du sparer 12%.
Klippekortet kan bruges til alle behandlere. Det er derfor også muligt at booke en behandling fra en anden behandler, end den du har købt klippekortet til. Pga. de varierende priser skal du dog være opmærksom på, om dit klippekort kan dække hele beløbet.
Læs mere under Klippekort sektionen længere nede på siden her.
Du skal som udgangspunkt altid betale i forbindelse med booking, og du kan både betale med kort eller MobilePay. Hvis du ønsker at betale kontant kan du kontakte kundeservice på mail info@raskrask.dk eller tlf. 93880063.
Du kan altid skrive til os på chatten, email info@raskrask.dk eller ringe på 93 88 00 63 — så er vi klar til at hjælpe dig.
Hvis behandleren ikke har andre aftaler, kan du altid forlænge din tid. Det koster 100 kr. for 15 ekstra minutter.
Ja, du betaler altid for din behandling på forhånd. Du kan både betale med betalingskort, MobilePay og selvfølgelig gavekort og klippekort.
Når du køber et klippekort til 5 klip får du i alt 12% rabat. Ved køb af 10 klip, eller flere, giver vi altid 16% rabat.
Klippekortets værdi er udregnet efter den behandler, du har valgt. Det skyldes, at hver behandler sætter sine egne priser. Har du fx. købt 5 x 60 minutters massage med behandler Mie H er prisen på klippekortet udregnet specifikt efter denne behandlers priser.
Eksempel: Behandler Mie H koster 498 kr. pr. massage. Ved 5 gange massage uden klippekort vil prisen derfor blive 2490 kr. Køber du i stedet et klippekort til 5 x 60 minutter med Mie H bliver din pris med 12% rabat 2191 kr.
Klippekortet kan bruges til alle behandlinger. Det er derfor også muligt at booke en behandling fra en anden behandler, end den du har købt klippekortet til. Pga. de varierende priser skal du dog være opmærksom på, om dit klippekorts værdi kan dække hele behandlingen.
Du kan købe et klippekort ved at indtaste din adresse, ligesom hvis du skal booke en tid. Herefter vælger du din behandling og derefter klippekort. Her kan du vælge mellem forskellige antal klip og behandlere, som kører i dit område.
Da behandlerne selv sætter deres priser, vil priserne variere. Du vil dog altid få 12% rabat ved køb af 5 klip og 16% rabat ved køb af 10 klip.
Ja, det kan du sagtens. Du skal dog holde øje med, om klippekortets værdi kan dække den valgte behandling.
Hvis du fx har købt et klippekort til en behandler, som koster 498 kr. pr. time, vil du bruge mere end ét klip, hvis du næste gang vælger en anden behandler med en højere pris.
Dit klippekort er som udgangspunkt beregnet til den samme behandler. Derfor kan der være et restbeløb efter dit sidste klip, hvis du vælger andre behandlere med andre priser end den behandler, du har købt dit klippekort til.
Beløbet på dit klippekort viser klippekortets værdi og ikke det, du har betalt for det.
Du har derfor fået et klippekort til en højere værdi, end du selv har betalt for kortet.
Eksempel: Hver gang du bestiller en massage til 498 kr, vil dette beløb blive trukket fra kortet, så det går op med 5 ganges massage.
Da behandlerens pris er 498 kr. vil klippekortets værdi for 5 x 60 minutter være 2490 kr. Du har til gengæld fået 12% rabat, og dermed en besparelse på 299 kr., hvorfor din betaling hedder 2191 kr. for klippekortet.
Du kan tjekke hvor mange klip du har brugt, og hvor mange du har tilbage, på dit klippekort: her.
Du tjekker dit klippekort ved at indtaste klippekortnummeret og din e-mailadresse.
Herefter dukker der en oversigt op, hvor du kan se hvornår, og hvor mange gange, du har brugt dit klippekort.
Med et gavekort til massage kan modtageren selv vælge sin foretrukne form for velvære.
Gavekortet gælder til alle vores behandlinger, men du bestemmer, om massagen skal rettes mod smertelindring, afslapning eller noget helt tredje. Du kan også selv vælge design til den heldige modtager.
Ved at klikke her kan du læse mere om gavekort og se de forskellige designs. Vi har også lavet forskellige udkast til teksten, hvis du mangler inspiration til anledningen.
Hos RaskRask sætter behandlerne selv deres priser. Derfor er gavekortet et værdikort, hvor modtageren selv kan vælge mellem de forskellige behandlere. Hvis modtageren fx får et gavekort på 498 kr, svarer beløbet til 60 minutters massage hos nogle behandlere, men ikke alle. Ønsker modtageren at benytte en behandler med en højere pris er det altid muligt at betale differencen.
Gavekortet er desuden gennemarbejdet af vores designer, så det har et skarpt look. Du bestemmer desuden selv, om gavekortet kun skal sendes til din egen email eller om det også skal sendes med brev eller i gaveæskes til modtageren.
Du kan købe gavekort og læse mere om vores gavekortunivers her.
Du har 14 dages fortrydelsesret fra købsdato på dit gavekort, hvis det ikke har været brugt. Herefter kan gavekortet ikke ombyttes til kontanter.
Hvis du har fortrudt dit køb, skal du sende en email til info@raskrask.dk
Gavekortet er gyldigt i 3 år fra købsdatoen.
Du kan bruge gavekortet til alle massagebehandlinger, RaskRask tilbyder i dit område. Vi har nemlig ikke nogen klinikker, da vores koncept udelukkende er udekørende. Det betyder, at behandleren kører til dig og medbringer briks og olie.
Med vores udekørende koncept gør vi velvære nemmere og hurtigere for dig, ligesom behandlingen tilpasses dine vilkår og din hverdag.
Du kan betale med betalingskort eller MobilePay via vores sikre forbindelse.
Du modtager gavekortet på email kort tid efter dit køb er gennemført.
Nej, det er desværre ikke muligt at få tilskud fra det offentlige.
Det kommer an på hvilken forsikring du har, da de forskellige forsikringsselskaber arbejder med forskellige modeller og retningslinjer.
Kontakt derfor dit forsikringsselskab for at høre om du kan få tilskud til massagebehandling, og om de har nogle specifikke krav til behandleren – fx om vedkommende skal være RAB-godkendt.
Du kan altid kontakte din egen forsikring eller RaskRask kundeservice, hvis du stadig er i tvivl.
Ja. Det er vigtigt for os, at alt foregår under ordnede forhold.
Du får en kvittering eller faktura på hver behandling. Din faktura/kvittering indeholder tre sider: 1) Den fælles faktura, hvor den samlede pris står på. 2) En side for RaskRasks andel og 3) En side for behandlerens andel.
Det er selvfølgelig kun det samlede beløb på første side, du skal betale.
Hver behandler har deres eget regnskab, og er selv ansvarlige for at indberette deres indtægter til Skat.
Din behandling og dit hjem er altid forsikret af TRYG, når du booker gennem RaskRask.
Denne forsikring indebærer en ansvarsforsikring og en ulykkesforsikring. Detaljerne for forsikringen kan ses her:
– Ulykkeforsikring
– Ansvarsforsikring
Forsikringen dækker ikke rygsøjlesmanipulation. Det er derfor ikke tilladt for behandlere at udføre rygsøjlemanipulation som en del af en behandling i RaskRask-regi.
En aftalt behandling kan aflyses af kunden op til 24 timer inden det aftalte tidspunkt, ellers opkræves et honorar på 50% af den aftalte pris. Hvis en aftalt behandling aflyses af kunden mindre end 6 timer før behandlingen, opkræves et honorar på 100% af den aftalte pris.
Du kan aflyse gennem linket på din bookingbekræftelse, over telefon, eller via vores booking system. Du kan også flytte en tid gennem linket på din bookingbekræftelse eller ved at ringe til vores kundeservice på tlf. 93 88 00 63 mellem kl. 8:30 og 17:00 i hverdage.
Ja, vi hjælper gerne med at holde medarbejderne sunde, glade og produktive med massage.
Som medarbejder skal du blot bruge adressen på dit arbejde, når du bestiller, og have et lokale afsat til behandlingen.
Hvis du er arbejdsgiver kan vi også lave en fleksibel løsning til din arbejdsplads. Du kan få en behandler på besøg efter behov og helt uden binding.
En arbejdsgiver kan få skattemæssigt fradrag for udgifter til sundhedsordninger for personalet. Medarbejderne skal i øvrigt ikke beskattes af sundhedsudgifter betalt af arbejdsgiveren.
Læs mere her, eller skriv os en email på info@raskrask.dk, eller ring på 93 88 00 63 for at høre nærmere.
Med firmamassage kommer behandleren ud til din arbejdsplads og medbringer massagebriks- og olie. Aftalen med RaskRask kan tilpasses efter jeres ønsker, fx massagens længde, og hvor ofte behandleren skal komme forbi jeres arbejdsplads.
Læs mere her, eller kontakt os på info@raskrask.dk eller 93 88 00 63 for at høre nærmere.
Ja, det er vigtigt for os at værne om dit privatliv og dine personlige oplysninger. Det er kun den pågældende behandler og den nødvendige administration, der har adgang til din information. Se hele vores privatlivspolitik for mere.
Din behandling og dit hjem er altid forsikret af TRYG, når du booker gennem RaskRask.
Skulle der, mod forventning, være behov for at gøre brug af forsikringen, er du dækket ind af vores forsikring ved TRYG.
Behandleren har både ansvars- og ulykkesforsikring, så du altid er i gode hænder, når du bestiller hos RaskRask.
Det kan du tro! Vi vil rigtigt gerne hjælpe alle der har brug for det, og vi kan se, at vi gør en forskel for borgere med særlige behov. For modtageren og behandlerens skyld, er det dog vigtigt at der er gode forhold under behandlingen for alle parter:
1. Modtageren af behandlingen skal have været i bad samme dag.
2. Hvis modtageren af massage ikke selv er i stand til at komme op på briksen, skal der være andre til stede der kan hjælpe med dette.
3. Hvis behandlingen foregår på et plejehjem eller bosted, skal personalet være klar til at tage imod behandleren ved ankomst.
4. Hvis modtageren har et psykisk handicap, skal der være en værge til stede under behandlingen.
5. Hvis ikke der er betalt på forhånd, og modtageren ikke selv er i stand til at betale, skal der være en værge til at klare afregningen.
Hvis ikke forholdene lever op til dette, forbeholder behandleren sig retten til ikke at udføre behandlingen, og opkræve fuldt honorar.
Vi takker for din forståelse og samarbejde, og glæder os til at hjælpe din pårørende.
I meget travle perioder kan der være lidt ventetid på chatten, men vi vil altid forsøge at besvare din besked hurtigst muligt. Du kan også altid sende en email til info@raskrask.dk eller ringe til os på 93 88 00 63.
Vores medarbejdere sidder klar til at hjælpe alle ugens dage.
Det kan du sagtens!
Du skal dog være OBS på, at vi ikke har nogen særlig briks til din mave.
Det skyldes blandt andet, at din ryg kan få et tryk af den ekstra vægt, hvilket ikke er godt for rygsøjlen.
Men du kan ligge på ryggen eller siden med puder til at støtte op om kroppen. Du kan læse meget mere om vores gravidmassage her.
Selve massagebriksen er typisk 65 cm bred og 2 meter lang, men der skal gerne være lidt plads rundt om briksen også, så behandleren kan komme rundt, og har plads til at give dig den bedst mulige massage.
Vores behandlere benytter ofte greb, hvor det kan være nødvendigt at kunne komme til fra forskellige vinkler, og det er derfor vigtigt, at der er plads til at kunne bevæge sig rundt om briksen.
Massagebriksens belastning kommer an på den enkelte type briks. Hvis du er i tvivl, om briksen kan holde til vægten, kan du altid kontakte behandleren gennem dit bookinglink eller sende en mail til info@raskrask.dk. Så giver vi spørgsmålet videre til din behandler.
Du er meget end velkommen til at skrive til os på info@raskrask.dk, så vender vi hurtigst tilbage!
Du kan også altid ringe til os på 93 88 00 63 mellem 8-17 i hverdage, og 10-12 hver weekend og på helligdage.
Som gruppe kan i også sagtens booke massage.
Med gruppemassage kan I booke en behandler, som giver jer massage på skift. I bestemmer selv, hvor mange minutter I hver især vil have.
Kontakt os på info@raskrask.dk eller 93 88 00 63 for at høre nærmere.
Vores professionelle behandlere er uddannede i at håndtere de udfordringer, du måtte have. For at sikre, at du opnår den rette behandling, er det vigtigt, at du og behandleren har en god dialog. Fortæl behandleren, hvis du har nogle ønsker eller behov – og om du foretrækker stilhed eller snak.
Har du brug for, at behandleren fokuserer på et specifikt område? Fortæl om dine ønsker og forventninger både før, under og efter behandlingen. Gennem en åben dialog kan I sammen sikre, at du får den bedste behandling.
Inden behandleren ankommer, bør du have håndklæde og lagen klar, så du kan ligge behageligt og tildækket. Lagenet skal være uden elastik – du kan evt. bruge et dynebetræk, hvis du ikke har et lagen uden elastik. Håndklædet kan også erstattes af et tæppe, hvis du vil have mere tyngde.
Herudover er det også godt at have noget køkkenrulle klar, som behandleren kan bruge til at tørre overskydende olie af med.
Hvis du har et spændt eller ømt område, vil din behandler naturligvis tage fat i dette. Behandleren vil sandsynligvis også skulle arbejde i områderne lige over og lige under. Forbered dig derfor på dette, ved at sørge for at have noget tøj på, hvor behandleren har mulighed for at behandle området optimalt.
Hvis du skal have tjekket dine skuldre, så forbered dig på, at du skal kunne tage trøjen af. For kvinder kan det også være en løsning at tage en top på med tynde stropper, hvis det passer dig bedre.
Korte shorts er oplagte, hvis du skal have massage af dine ben, så behandleren har mulighed for at behandle områderne bedst muligt.
Alle rum i huset kan benyttes. De fleste vælger at bruge stuen til massagen, da der skal være god plads til massagebriksen.
Massagebriksen er typisk 65 cm bred og 200 cm lang, men der skal være lidt plads rundt om briksen også, så behandleren kan komme rundt. Vores behandlere benytter ofte greb, hvor det kan være nødvendigt at kunne komme til fra forskellige vinkler.
Derudover er det en god ide, at massagen foregår i et roligt miljø uden forstyrrelser, da det skaber en langt bedre oplevelse, og giver dig de bedste muligheder for at slappe helt af.
Sørg for at skabe plads omkring dig – både fysisk og mentalt – så skaber du en mere afslappet atmosfære. Har du husdyr i hjemmet, kan de med fordel være i et andet lokale under massagen.
Dette gør nemlig, at du ikke skal bekymre dig om andet end at få løsnet op og nyde din massage fuldt ud.
Ja, hvis det hjælper dig med at slappe af, kan du sætte lidt rolig musik på, eksempelvis musik som også bruges til meditation. Hvis du har lyst, kan du bruge vores massageplayliste på vores RaskRask spotify profil.
Ofte vil behandleren også have et par forslag til afslappende musik.
En massage holdes bedst ved lige ved af tage dig godt af din krop – også efter massagen. I dette blogindlæg giver vi 7 gode råd til efter massagen.
Vores behandlere er alle professionelle og indforståede med at arbejde i skiftende miljøer. Der er dog nogle enkelte ting du kan gøre, for at behandleren bedre kan koncentrere sig om at give dig den bedste oplevelse:
1. Det er en god idé at have luftet ud inden behandlerens ankomst, da det er med til at skabe et bedre indeklima. Dette er til gavn for både dig og behandleren.
2. Sørg for ikke at bære en alt for kraftig parfume.
3. Luk gerne kæledyr ind i et andet lokale, hvis muligt.
4. Tag et bad på dagen for selve massagen.
5. Hvis du gerne vil have fx røgelse tændt, så kan du spørge behandleren, om der er allergener eller andet du skal være opmærksom på.